.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چالوس مملو از مسافران نوروزي

فرماندار شهرستان چالوس گفت: ورود گردشگران نوروزي به اين شهرستان نسبت به مشابه در سال گذشته 20درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگارشمال نيوز مستقر در ستاد تسهيلات سفر استان مازندران، قدير رضايي گفت: ورود گردشگران نوروزي به شهرستان چالوس از حيث ورود و اقامت گردشگران نوروزي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كه رتبه اول را در سطح كشور كسب كرد، 20درصد رشد داشته است.

وي افزود: در حال حاضر تمام ظرفيت هاي هتل ها،متل ها، مراكز اقامتي و پذيرايي، مدارس و اماكن استيجاري و خصوصي به دليل ورود بيش از انتظار مسافران نوروزي اشغال شده است و در حال حاضر اماكن خالي در اين شهرستان وجود ندارد.

رضايي با اشاره به استقبال بي نظير مسافران نوروزي از شهرستان چالوس گفت: شهرستان چالوس خدمات كشوري به گردشگران داخلي و خارجي ارائه مي كند ولي از ظرفيت هاي شهرستاني برخوردار است.

رئيس ستاد تسهيلات سفر شهرستان چالوس در پايان دور اول سفرهاي نوروزي خاطرنشان كرد: باتوجه به پايان دور اول سفرهاي نوروزي بازگشت برخي از مسافران، درحال حاضر شاهد ترافيك روان در محور كندوان هستيم.

وي تصريح كرد: باتوجه به اينكه محور كندوان در حد جاده هاي استاندار بين المللي نيست از رانندگان انتظار مي رود ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، نهايت همكاري را با ماموران نيروي انتظامي بعمل آورند.

فرماندار چالوس با بيان اينكه در حال حاضر تمام نيروي هاي انتظامي و امداد و نجات در محور كندوان مستقر و آماده خدمات به مسافران نوروزي هستند، افزود: با همت و تلاش شبانه روزي اعضاي ستاد تسهيلات سفر تاكنون تصادف منجر به فوت در اين شهرستان رخ نداده است.

وي به بازديد ناظر عالي ستاد تسهيلات سفر كشور از شهرستان چالوس اشاره كرد و بيان داشت: با توجه به استقبال بي نظير مسافران نوروزي به چالوس، احتمال اقامت مهمانان نوروزي تا 15 فروردين دور از انتظار نيست.

رضايي به خدمات انجام شده براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزي در اين شهرستان اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به تمهيدات صورت گرفته شاهد ترافيك راون تري هستيم و خدمات بهداشتي به نحو مطلوبي در حال انجام است.

وي با بيان اينكه امسال با توجه به فرامين مقام معظم رهبري سال جهاد اقتصادي نامگذاري شده است، گفت: در سال جديد بايد درمسائل اقتصادي براي تحقق منويات مقام معظم رهبري همت مضاعفي از خود نشان دهيم.

رضايي افزود: گسترش شهرك صنعتي در اين شهرستان كه باعث رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال مي شود، يكي از مصاديق جهاد اقتصادي دراين شهرستان است.

به گفته فرماندار چالوس، شمال نيوز به عنوان اولين رسانه در سال جديد اقدام به تهيه و انعكاس خبر از وي كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.